like

Friday, March 4, 2011

what happen to you zuhir?

malam ni, aku tak leh tidor... sebab. aku ada kat rumah dekat selayang..myceweek(MYPC) tinggal kat rumah sewa.rase lonely sangat2... kalu tanpa awekku tu itu... rase bosan gila..pastu usha kredit ada la sikit .leh la wat call2..

call sorang dua girl. ada yang baru kenal n dah lame kenal. ada yang tidak penah call pun aku call secara tiba2.. pastu aku tiba2 teringatkan kisah lame. kisah perit dalam hidupkan.erghh..hilang mood aku untuk tidor. memang malas aku nak tidor dalam keadaan yang sedih - sedih nie sebab aku penah dengar bahawa kalu tidor dalam keadaan sedih. sepanjang tidor itu mesty dalam keadaan sedih. bangun2 dari tidor mata macam bengkak2 disamping mata sedikit berair , bangun2 sayu je hati rasenye.

mungkin before ini aku sangat busy nan games , hingga lupekan everything. sampai tak siapkan asigment , skip kelaz , tak talk nan roomate,gadoh nan roomate pastu tak baik2.bub kat umah sewa tuh aku ada awek aku sendiri.emm.tapi dengan awek aku itu aku masih tidak semangat lagi.aku pikir dengan mensibukan diri aku dapat melupakan segala pahit dalam diriku ini.tapi... mcm tak je..

memang aku sibuk,sangat2 sibuk ... sampai makan pun tak. sampai member kate kat aku " weyh z asal ko kurus? ko perkene gam ke?" aku senyumkan je kalu diowang kate gitu..n kadang2 aku jawab manyak problem je.hee.memang aku tidak dapat menipu apa yang terjadi kat diri aku.sebab orang lain boleh nampak semuanya.tapi mcm takde orang ambik berat je.cume certain2 tuh. aku hang nan mmber2 aku.dapat la release sikit.tapi releasenye sikit.stressnye terus tambah menambah.

memang lepas aku putus nan ex gf before ni ada je yang nak kapel nan aku. tapi macam susah je nak terima dah. takut aku menyakiti haty orang lain n menyakiti diri sendiri.baik aku hindarkan je dari menda tuh.bub love ni bukan satu perkara mainan kan?kan?but aku rase mcm tak bleh jela tanpa girl. kalu ada kawanpun. mcm layan tak layan je. bub bukan rapat sangat nan kawan girl nie. yang dah ada boyfriendlah,busy sngtlah,baget - baget ah, n memang tak ah aku nak layan.

tapi seriusly i think i need it true love..yang care sal aku. yang bagi pendorong kat aku, yang boleh hepykan aku.. bukan zuhir yang sekarang ni.n aku harap aku akan dapat jumpanye.THE END. :)
PleaseLIKE!!

No comments: