like

Sunday, January 16, 2011

tak sedar diri.




cweet x? actually picture ni. bukan aku yang punya. aku ambik dekat mana ntah . dah lupa. tapi dah mintak izin dah kat empunya tuan. :)

cat ni mcm x sedar diri pun ada. gedix2 . dah tua bangka stil nk menyusu mak die.ngade. rase nk cepuk2 pun ada gak. nasib baiklah ibu cat ni x beranak lagi. kalu tak. mesti si tua bangka ni konker .bak kate iklan. TAK BAGI PELUANG. hehe. mungkin berkemungkinan anak2 cat yang bakal dilahirkan k. o. tak dapat diselamatkan.

kesimpulannya lumrah manusia kalu seseorang tu memang tak sedar diri. contohnye, umur. menda ini memang berlaku kat aku jugak.
salah satu perbualan di facebook. apabila orang menanyakan "umur berapa nie?" kadang2 orang tak sedar diri(termasuk aku) umur . 20 taun. belum cukup umur lagi. padahal umur this year 21. hehe.bagi aku , bukan apa . semua orang pun bukannye nak tua kan? kadang2 tuh umur je tua bagai. tapi stil lagi mantain remaja beb. jiwa muda. . :)
PleaseLIKE!!

2 comments:

atieNOTHING said...

haha . kelaka jea . bibie lek jea ta menenen susu . susu tepong jea XP

zuhir cullen said...

hahaha....yker??
inilah akibatnye kemanjaan lebih kowt atie..
atie tak gitu ke time kecik2 dulu tuh... hehehe