like

Sunday, March 6, 2011

5/03/2011 - hang out

Seperti biasa, hari sabtu hari untuk bersuka ria time tok keluar nan member2. n hari ini bagetnye nk kuar nan dak2 cullen. tapi mula mula macam ok ok je nk pegi. tapi akhir sekali batang hidung sorang pun tak nampak.aku pikir macam nak balik je mase tuh.^^"


mula - mula jumpe aisya, time aku ngah panas2 leh lak nk memanaskan aku dengan kata - kata yang menyenangkan. haha.sampai die msj aku kate nak balik dah.dalam hati aku. ok fine. ko balik.. t aku pun akan balik sama.pastu lepas menghisap rokok 3 batang untuk mereleasekan tnsion dengan menghembus2 asap2 keluar,moga2 terselit2 prob aku tatkala asap tu dihembuskan si aisya ni menepuk bahu aku dengan kuatnye.heey sabarjela.dalam hati aku eh ada budak ni lagi. ingat dah balik dah. haha.




sedapnye aku berpose mcmnie.:0..me n aisya.



selepas tu gerak ke pavilion untuk jumpe die ,n sorang member girl die. ain.ain ni , mula malu orangnye. pastu lepas je aisya ni gerak.tibe2 tunjuk belang pula. haha.tpi not bad la die nie. even die kate die kurang kawan laki tapi die kawan yang ok. tak macam baget good2 je n hope kteowg akan terus keep in touch.


lysa - perghh dah lame tak jumpe die nie.~ windu gila gaben! .mula - mula masuk kat pavi je aku dah macam nak peluk die..die macam tak perasan aku.pastu lame skit tenung baru die perasan pastu berpelukan la kejap n die kate aku rambut dah panjang mungkin bub tu kowt ,sembang punye sembang.die kate die nk ambik member die kat times square.macam berat je nak lepas die, macam tak fun2 je kalu die takde.windu plak tuh.pas je die dah gerak ke times square ,aku, ain , aisya , harith gerak g KFC pavilion.

nasib si aisya ni baik. die beli satu dinner plate pastu kongsi nan aku.see aku majuk kejap je. tak lame2 la kawan. .pastu dah abis makan .aisya nk gerak dah. adei. kurang dah satu kawan, n ain pun sama. ain nk balik awal bub die naik bas kan susah gak kalu lelambat.time tu hujan lak .dengan hujan2 die terpakse redah.pastu aku nan harith dah macam ibu ayam kehilangan anak dah. tak menentu bub dah takde girl.so kiteowg mengplankan utk beli rokok . bub lepas makan x merokok rase macam tak best lak. so beli la rokok nusantara. pastu nk gerak pavi hujan makin lebat. so lepak la dekat depan bank sederet dengan kedai - kedai arab depan pavilion tuh.

lame jugak la lepak situ, sudah berapa batang rokok dah diisapnye. n ntah macamana ntah aku leh terkenal nan seorang abang nie, die kate die tungu situ bub baru lepas jumpe kawan die kat farenheit(sebuah kompleks membeli belah yang baru) n then die cerita macam2 la. dari hal bisnes,teksi,family,kawan,MLM,kerja jahat,kerja baik.huhu. huhaa huhaa huhaa huhaa aku pun ye kan aje. ada yang boleh caye ada yang tak boleh caye. bukan apa memang susah nk caye semua orang kan sekarang nie.lagi2 orang baru kenal, tapi boleh kate aku respect juga lah dengan abang nie. sebab ada menda yang boleh terima masuk untuk aku n pikir2 balik memang 100% setuju.


with sue
selepas itu hujan makin reda, so bergerak la dari bank tuh , dapat jugak la tukar2 no fon nan abang kat bank tuh. mana tahu ada apa - apa hal perlukan pertolongan ke.bleh cari die. abang tuh nampak macam manyak cable.nampak jelah. hehehe. Then tungu sue tok gerak ke klcc. ingat nak tangkap picture kat sana. nmpk macam cantik sikit kat sana tuh. ni antara picture2 yang diambil disana.





time lepak depan air pancut kt klcc tuh. terusha lak segroup minah sepet - sepet n sorang boy, pada mulanye tak tahu yang minah sepet ni dari korea tapi lepas dengar diowg cakap baru la tahu.comel plak diowg tuh.tengah bosan - bosan ni harith saje je nak ambik gambar diowg. sebab diowg posing bagai depan kite, pastu sorang minah korea nie terperasan plak terus die tunjuk tangan kat kiteowang, ada yang minah sporting pandang kat kamera harith , n ada juga yang bisik - bisik. ntah ngumpat sal kite kowt.(dalam hati aku ko x payah nak bisik - bisiklah aku tak paham cakap ko pun) ahaha. dalam2 group tu ada sorang minah yang comel + sporting gitu pastu sue ni pegi pangil lak minah tu, bub aku penah kate selalu hajat aku tak kesampaian ,n hajat aku malam tu nak berposing dengan minah korea tuh. pastu nk baget2 letak fb. bagi ex2 jeles. wkakakaka.. apapun tnx ah . kalu sue tak pangil memang tak ah aku dpt berpicture nan minah tuh.dengan segan silu nye aku bergambar nan minah tu , cer tengok muke aku nanti. nampak pelik kowt. yela ramai orang kat situ lantas darah2 cepat terus sampai ke muke tanpa disangka2. haha.peluh jugak ah time nk ambik malu punye pasal. hehehe..meh usha pix nye


cweet tak ?


Selepas tu, lepas sue balik, aku dan harith pun ingin beransur pulang dan semasa nak pulang tu seperti biasa aku menempuh dataran merdeka dan terlihat macam ada function je kat sana . bunyi bising dengan konsert nye tapi tidak la sehebat mana.dengan mood yang hepy2 lepas bergambar n hajat tercapai diKLCC.aku dan harith meneruskan hari2 indah ini dengan usha2 line kat sne. mana tau menambah lagi koleksi picture kiteowg dengan PAMERAN TENTERA disitu. ini antara picture CAMBEST bersama abang mantap tentera disana juga berposing dengan kenderaan dan senjata tentera ini.


macam shooting filem sudeh ^^"


weyh korunk aku nak gerak dah ni. mintak tolong anak bini aku okay?


sayalah aliff harith rambo ! wakkakaka

after that, aku hantar harith pulang dan balik kerumah zzzzZZZZ..secara kesimpulannya memang best sangat hari itu walaupun teramat penat, tapi puas hati! even tidak ramai orang tapi lagi puas hati.. :) . tak menyesakkan kepala aku ,nak menungu orang sana sini, pikir hal orang sana sini. memang moment takkan aku lupe sampai bila - bila. gambar - gambar yang diambil akan menjadi kenangan yang tidak dapat diungkap dengan kata moga ia akan kekal selamanye. tnx kat harith, aisya,sue,auny,ain comot,lysa menyemarakan hari tersebut.tanpa korunk tak meriahnye hari tersebut. hehehe.(cakap macam menang award je) . k adios.
PleaseLIKE!!

No comments: