like

Saturday, January 24, 2009

Kucing hostel!




Kucing.ku pencinta kucing.ku syg kucing.jika ku jmpe kucing dimana2 jua akanku pegang dan usap2 badannya.kucing dah sebati dalam hidupku.Ni nk cite satu pengalaman mcm best.bermula pd permulaan ku memasuki ke hostel untuk meneruskan pengajian tok sem 2.

Hari tu excited jugak la aku,sampai2 dihostel aku telah ditempatkan dengan roomate baru.Roomate kali ni mmg ak dah kenali sngt dah.bfore ni pun ak dah biase lepak ngan diowg.kalau time bilik dahulu tu aku sedikit pendiam bub aku x bpe masuk ngan perangai diowg.huhu.. Hari tersebut jugaklah ak jmpe sekor cat ni.tido atas meja.cntik!..Ya mmg betina.bub aku dapat beza.kalau betina kepala lebih kecik dari yang jantan.dan yang bestnye kucing ni gemuk..geramku tgk..lame2 skit bru aku perasan cat ni tngh beranak.huhu..

Selang beberapa hari kemudian..Tergempar dlam bilikku bila cat tu terberanak dalam loker.huhu..time 2 empunya loker x da.die g blk umah n biarkan loker die x terkunci n time 2 la cat ni mengambil kesempatan memberanak didalam loker.huhu.. Kucing tu beranak dalam beg.Ak tgk cat ni ad 4 ekor bby cat. 2 ekor warna itam.itam pekat punye x da puth2..huhu..pastu sekor lagi warna itam belang2 n sekor itam kepeperangan n ad warna jingga kt die punye muke..ak pling suke cat warna jingga tu.comel sngt..tgk la pix tu..cantikkan..p korunk hnye leh tgk je. nk x leh. its mine!!!

So, hari demi hari bilik itu x da ar kesunyian sngt. melihat teletah bby cat bergurau.huhu..bercakar2 sesama sndiri..dari mmber aku yang x berapa suke cat n x kisah sal cat ni terus jd pencinta cat.huhu..ku tnye pda korunk..kenapa takut kt cat?
cat ni ganas ker?nk cakar korunk x tentu pasal..ish2..lemah tol ar korunk nie..kene cakar pn takut..kalau cat tu mcm nk cakar korunk maknenye cat tu x selesa ngan korunk.mana tahu muke korunk tu hodoh sngt ker..huhu..cat ni cerewet au!!..nk mkan ikan je.kalau bg whiskes x mo..huhu

Hari2 ku penuh dengan keceriaan..Dengan permulaan sem yang menyenang ini aku harap aku lebih sukses dari sem yang sebelumnya.persekitaran dah makin positif.kni terletak pada aku je..Chaiyok2..Azam taun nie..nk jage cat smpai besar n jge cat tu smpai ke anak cucu..agagaga~AdiOS

PleaseLIKE!!

4 comments:

farhana said...

comey kucing 2.. sye ske.. geram pun ade. sy ade kucing lg comey. klu abg tgk, msti abg geram tgk ekor die yg kembang 2. huhu..

Nazz said...

Hello bro..nasib la hang kakak hang ni perosak suasana kat sini..apsal kucing kat umah ko tak jaga ha...muskil tol aku..

shf ®© said...

sye sgt geli n takot same kucing

cathenclox said...

bg aku,org yg takotkan kucing,tu ngengade.. tol x z?
so,bile kucing dtg kat kaki dia,mula la jerit,n otomatik dia dpt tarik perhatian satu kelas..takotkan kucing tp amek kesempatan atas kucing..haizz.. ape daa..
z,aku geram nk geletek pewot kucing tu..lembut..halus..hihi