like

Monday, February 22, 2010

Utopia Oh uTOpiA~~



Pada tanggal 4/2 aritu aku dan shakir pergi ke pavilion.Die kate die tension sal kat kelaz psal benda yang tidak diingini telah berlaku.aku pun pergilah ke sne dengan menaiki motosikal.sampai2 disne ujan rintik plak dan tewos g minum kt NZ sebelah pavilion tu.dah besh minum g la pavilion pegi tengok pakaian.kteowg singah kat topman,cottonON dan banyak lagi butik kteowg singah.pastu kteowg g lepak kt luar lak. tgk2 pemandangan yang indah.yelar banyak kot bunga kat situ,pastu menariklak untuk aku nk ambik gambar gune fon aku wat kenang-kenangan.huhu.1st shakir ambik pix aku.pastu aku lak ambik pix shakir..sedang je aku nk ambik pix shakir tiba2 sorang minah datang bersama sorang laki yang dilehernye tersangkut camera yg megapixel tingi tu.ntah ap brand ak x tau.minah tu tanya kat shakir die nak tangkap pix shakir nak masuk majalah UTOPIA. untuk keluaran 15 MAC.pastu shakir releks je posing .aku duk usha die dari jauh tergelak sinis.bub x sangka.menda nak lepak release tension.menda lain lak yang jadi.mungkin ini dah rezki gamoknye.huhu.dah puas shakir posing ala2 rock star.pastu minah tu nk tangkap gambar aku lak.aku time tu dah lar rambut serabut.bub x tertahan dek shakir yang posing mengalahkan model AMBER CHIA tu.LOL!.pastu ak kate la nk g sikat rambut dulu ditandas.p minah tu x payah lar.die nk cpt nie.tanpa membuang mase lagi ak pun mengeluarkan sikat azimatku menyerapikan rambutku yang serabut tu.hee..:) pose aku ala2 miss world gitu yang menayangkan baju ku.huhu.;p.hehe lepas je abis tangkp gambar.minah n bro tu ucap tnx. n gtau kteowg jgn lpe beli utopia keluaran 15 MAC.hehe..so korunk nti jangan lupe k beli majalah utopia.ciap ada tulis detail2 harga baju n seluar agi tu..hehe..JGN lUPE.DAA.sekian.":)
PleaseLIKE!!

4 comments:

Nazz@Purple said...

tak bleh blaa

Aira Syafira said...

erm...pix yg skema??hehe

"ana" Muslimah ♥ said...

salam ..
amboih z !
fmous tnpa mlalui pkra yg susa la nih ?
hehee ..
murh rzki cgguh u ngn shakir tu ..
:)

klu BOTAK CHIN ,
lg ......,
SEMPOI ........... ;d

zuhir cullen said...

hehe jgn jeles.